7 Ekim 2024 Pazartesi

Fall 2024 Baldacci

 Fall 2024 Baldacci

David Baldacci ve güz 2024 kitapları

Travis Devine serisinin sonuncusu olan 3. Kitap – TO DIE FOR'i size göndermekten büyük mutluluk duyuyorum. Bu seri David için büyük bir kazanç oldu ve her yerde büyük bir heyecanla bekleniyor. ABD ve İngiltere'de Kasım 2024 ortasında yayınlanacak.
New York Times'ın en çok satan 1 numaralı yazarından, 6:20 MAN geri dönüyor, bu kez karmaşık bir FBI davasına yardım etmek için Kuzeybatı Pasifik'e gönderiliyor ve can düşmanı trendeki kızla yüz yüze gelmek üzere.
Travis Devine, kendisine verilen her görevi başarma konusunda bir profesyonel haline gelmiştir. Ancak bu kez onu Seattle'a, on iki yaşındaki yetim Betsy Odom'u federal soruşturma altındaki amcasıyla görüşmeye götürmesi için FBI'a yardım etmeye gönderen şey yetenekleri değildir. Bunun yerine, dikkat çekmemeyi ve bir düşmanın - trendeki kızın - radarından uzak durmayı ummaktadır.
Ancak Devine Betsy'yi tanıdıkça, ailesinin ölümüyle ilgili sorular ortaya çıkmaya başlar. Devine cevapları aramaya başlar ve buldukları hayal edebileceğinden çok daha büyük bir komploya işaret eder.
Sonunda Devine ve trendeki kızın yüz yüze gelme zamanı gelmiş olabilir. Devine dostları ve düşmanları arasındaki farkı öğrenecek ve bazı durumlarda her ikisi de olabilir.
Ve serinin ilg kitabını da benden istemeyi unutmayın. boylece triologynin üçlemesi bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com