18 Eylül 2024 Çarşamba

David BAldacci Travis Devine serisinin sonuncusu olan 3. Kitap – TO DIE FOR

 Evet David Baldacci'yi sevenlere (bende severim yazım tarzını) müjde! Yepyeni dizisi Travis Devine serisinin sonuncusu olan 3. Kitap – TO DIE FOR'i size duyurmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Bu seri David'in çok begenilen bir dizisi. Dünyanın her yerinde büyük bir heyecanla bekleniyor. Aynı heyecanı bizim yayıncılarımızdan da bekliyorum. Dilimizde ilg iki kitap yayın hakları müsait! ABD ve İngiltere'de Kasım 2024 ortasında yayınlanacak.



New York Times'ın bestseller yazarından, 6:20 MAn geri dönüyor, bu kez karmaşık bir FBI davasına yardım etmek için Kuzeybatı Pasifik'e gönderiliyor ve can düşmanı trendeki kızla yüz yüze gelmek üzere.

Travis Devine, kendisine verilen her görevi başarıyla yerine getiren bir profesyonel. Ancak bu kez onu Seattle'a gönderen şey yetenekleri değil, on iki yaşındaki yetim Betsy Odom'a federal soruşturma altındaki amcasıyla buluşması için FBI'a eşlik etmesidir. Üstelik bu kızı trende kimseye fark ettirmeden koruması gerekmektedir.


Ancak Devine Betsy'yi tanıdıkça, ailesinin ölümüyle ilgili sorular ortaya çıkmaya başlar. Devine cevapları aramaya başlar ve buldukları hayal edebileceğinden çok daha büyük bir komploya işaret eder.

Sonunda Devine ve trendeki kızın yüz yüze gelme zamanı gelmiş olabilir. Devine, dostları ve düşmanları arasındaki farkı öğrenecek ve bazı durumlarda ikisi de olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com