10 Eylül 2020 Perşembe

Mikki Kendall HOOD FEMINISM #WhyImVoting

 Mikki Kendall'ın yıldızı yükselmeye devam ediyor! Son zamanlarda aşağıda listelediğim birçok makalede yer aldı:

Bu ay biliyorsunuz Amerikada kadınların oy atma hakkını elde etmelerinin tam 100. yıl donumu!

Marie Claire'in 100 Celebrity Women ve neden oy atıyorsunuz sorusuna Mikkie şöyle cevaplıyor:


Mikki Kendall, Yazar

“Oy veriyorum çünkü topluluğumun geleceğinin bizim için kararlarının sonuçlarıyla yaşamak zorunda kalmayacak insanlar tarafından belirlenmesini istemiyorum. Oy veriyorum çünkü seçenekler eksik olsa bile bizi kimin temsil edeceği konusunda bana bir seçenek sunuyor. Oylama, işlerin kargaşa içinde olduğu bir zamanda zararın azaltılmasıdır. Oy veriyorum çünkü atalarım bu hakkı benim için kazanmak için savaştı ve öldü ve fedakarlıklarını lekelemeyi reddediyorum. Benim için oy vermek bir görev ve onurdur. "



Ayrıca Chicago'daki karışıklık üzerine TIME için bir makale yazdı; The Age'de kesişimsel feminizm üzerine bir röportaj ve uzun metraj; ve CNN'in "Trail-Blazing Woman Look Ahead 100 Years" filminden bir parça. Ayrıca bir dizi konuşma etkinliği yaptı - çok talep görüyor!


HOOD FEMINISM için çeviri hakları Japonca (DU Books) ve Korece (Booksea) olarak satılmıştır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com