28 Ağustos 2020 Cuma

Garth Nix THE LEFT-HANDED BOOKSELLERS OF LONDON

 Sizinle Garth Nix THE LEFT-HANDED BOOKSELLERS OF LONDON'u Indie Next List'e aday gösteren bir kitapçıdan gelen harika yorumu sizlerle paylaşmak istedim


Hızlı tempolu, zengin ve eğlenceli bir okuma. Derin sihir dikkatimi çekti; Merlin’in taşkın kişiliğine ve Susan’ın soğukkanlılığına hayran kaldım ve Eski Dünya büyüsüne karşı karşı koruyucular olarak iki katına çıkan kitapçılar kavramıyla çok eğlendim. Bu kitap, izleyiciler için yüksek ve kentsel fantezi ile hem genç hem de yetişkin okuyucular için erişilebilirlik konusunda çok fazla çapraz potansiyeline sahiptir. Bu, ortaya çıktığında en iyi önerilerimden biri olacak. Kılıçlı iyi bir kitapçıyı seviyorum! " —Breanna Spiegel, Boulder Kitapçı, Boulder, CO


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com