16 Nisan 2020 Perşembe

Layla Hagen JUST ONE KISS

Layla Hagen'in JUST ONE KISS için son haliyle müsveddesinin hazır oldugunu paylaşmaktan  mutluluk duyuyoruz: Very Irresistible Bachelors serisinin ikinci bağımsız romanı olan JUST ONE KISS, yakışıklı bir playboyun, oldukça alıngan bir bekar anneyle karşılaşmalarını konu ediyor. Yüksek sesli kahkahalarla tatlı bir aşk romanı! Herhangi bir sorunuz varsa, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.


Başarı. İrade. Acımasız müzakereler. Bunlar benim adımı tanımlayan üç şey - Ryker Winchester. Ben de iyiyim. Her zaman istediğimi alırım.

Heather için tamamen hazırlıksızdım.

Bana meydan okuyor ve dokunuşumla eriyor. O alıngan bekar bir anne ve ben yeteri kadar alamıyorum. Bana verdiği yol sarhoş edici, ama sıcak gecelerden ve randevulaşmalardan daha fazlasına ihtiyacım var.

Beni kızıyla tanıştırdığında, o küçük kızı çok sevdim. Hiç kimse beni bu güzel gamzesini çıkararak tek bir sırıtışıyla beni bu kadar afallatmadı.

İkisini de istiyorum. Sevmek ve korumak için benim olmalarını istiyorum.

Heather kolayca güvenmiyor, ama ona birlikte inanılmaz bir geleceğimiz olacağını kanıtlayacağım.

Ben Ryker Winchester ve istediğimin peşinden gidersem oldukça acımasız olurum.

Yazar hakkında:
Layla Hagen çağdaş romantizm üzerine ABD'nin en çok satan yazarlarından biridir. Avusturya'da yaşıyor ve İngilizce, Almanca ve İspanyolca bilmektedir. Kitapları 1 milyondan fazla sattı.

Kaydedilenler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com