16 Eylül 2013 Pazartesi

JS Scott The Billionaires Obsession

Degerli Yayıncılarımız; Sizlere JS Scott ve milyarderler dizisinden  The Billionaires Obsession'ionu sizlere takdim etmekten memnunum. Eser, şansı yaver gitmeyen bir öğrencisiyle ona destek olan bir milyarderin maceralarını anlatıyor.

Eser, erotik aşk romanları kategorisinde 20 haftadır USA Today'in çok satanlar listesini ve 5 haftadır New York Times listesindeki yerini muhafaza ediyor. Ayrıca e kitap besteller listelerinde 12 haftadan uzunca bir süredir kalarak, adeta bir çok satanlar rekorunu kırdı. Bu yazarın başka kitaplarını da temsil ediyorum.Ama bu eser onun en büyük eserlerinden biri olduğu için sizlere yazarın bu eserini tanıtmakla işe koyuluyorum. Eserin başka ülkelere henüz satışı gerçekleşmedi.

Zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Sizlerden kitapla ilgili haberlerinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com