11 Eylül 2019 Çarşamba

ELLIE MAKES A FRIEND duyuru!

Mike Wu'nun ELLIE serisindeki en son resimli kitabı paylaşmaktan büyük bir heyecan duyuyorum, ELLIE MAKES A FRIEND! Dizideki diğer üç kitapta olduğu gibi, dünya İngilizce hakları Disney-Hyperion'a aittir.https://aslikarasuil.blogspot.com/2019/09/ellie-makes-friend-duyuru.html


Bir panda hayvanat bahçesine katıldı ve tıpkı Ellie gibi, o da bir sanatçı! Ellie, yeni bir arkadaş edinmekten heyecan duyuyor, ancak Ping'in kendine özgü resim becerilerinden çok etkilenen herkesle birlikte, Ellie kendi yeteneğini sorgulamaya başlar. Çin'den yeni arkadaşı hakkında daha fazla şey öğrenirken, Ellie, yeni bir bakış açısının yeni ilham kaynağı olabileceğini ve belki de birlikte yaratabilecekleri harika bir şey bulabileceğini keşfeder!



Kitap, yalnızca Mike’ın güzel resimleri yüzünden değil, aynı zamanda otantik Çin kaligrafi özellikleri nedeniyle de özel. Yazar, “Ellie ve Ping harika bir takım ve onları çizip, boyamak çok güzel. Bu benden çok şey aldı ama bence Çin kaligrafisinin gerçekten otantikliğine ve benim kendi hikayemle kişisel bir bağ kurmaya ihtiyacı vardı. Annem NYC Çin mahallesinden 80'li yaşlarında yaşlı bir usta hattata  yazdırdı ve bu hattat on yıllardır yazıyor.  kitabımın özgünlüğünü eklemek için büyüdüğüm yeri bulmaktan çok mutluyum. Kişisel bir kayda göre, babamın kaligrafisinin bir kısmını 11-12 ve 36. sayfalara dahil ettim. Artık benimle birlikte olmadığı için  özel bir kaligrafiydi ve Çin kaligrafisi için takdir ettiğim için bana özel bir anlamı var, " diyor yazar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com