22 Ocak 2014 Çarşamba

Beth Kephart tarafından kaleme alınan Going Over’ın dileyen yayıncılarımız benden örnek PDF'sini isteyebilirler


"Umut, cesaret ve sevginin gücünün çıplak bir hatırlatması." - Booklist, yıldızlı incelemesi

Goodreads Erken okuyucuları da hevesli:

"Bu kitap güzel. Bu kitabı okumak beni Berlin Duvarı'nın yükseliş ve yıkılışını çevreleyen o dönem hakkında elimden tüm araştırmaları yapmaya sevketti ve bir gün Berlin’i ziyaret etmem için bana ilham verdi. "4/5 yıldız

“Unutmayın  Kod Adı Verity'i okumanızı söylediğimde, okudunuz. Hepiniz OMG(AMAN TANRIM, AĞLADIM,ÖLDÜM, O ŞİMDİYE DEK OKUDUĞUM EN İYİ ŞEYDİ, der  gibiydiniz. Bu yüzden tekrar bana güvenmenizi istiyorum. GOING OVER benim istediğim her şeyi ve fazlası. "5/5 yıldızlı
"Sevgi, özlem, arzu, bunların hepsi aşk için ne yapardınız sorularına güzelce sarılması mı gerekiyor? Özgürlük için? Her ikisi için? "5/5 yıldızlı

Bu metnin İngilizcesi:



A stark reminder of the power of hope, courage, and love.”-Booklist, starred review


Early readers at GoodReads are also enthusiastic:

This book is lovely. It led me to research all I can about the period surrounding the rise and fall of the Berlin Wall, and its inspired me to visit Berlin someday.” 4/5 stars

Remember when I told you to read Code Name Verity and you did. You were like OMG, I CRIED, I DIED, IT WAS THE BEST THING EVER. So I want you to trust me again. Going Over is everything I wanted it to be and more.” 5/5 stars

Love, longing, desire, need all beautifully wrapped up in the questions what would you do for love? For freedom? For both?” 5/5 stars

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com