23 Mart 2020 Pazartesi

MCPG Submission: FLAMER by Mike Curato

9781627796415_FC.jpgBu saf, duygusal olarak içten grafik romanı Aiden Navarro'nun hikayesini anlatıyor: on dört yaşında ve bir şeyleri yeni yeni anlamaya başlıyor.

Gay olmadığımı biliyorum. Gay erkekler diğer erkekler gibi. Erkeklerden nefret ediyorum. Kötü ve korkutucular ve her zaman bir şeyi yok ediyorlar ya da aptalca ya da her ikisini de söylüyorlar.

O kelimeden nefret ediyorum. Gay. Bana kendimi şöyle hissettiriyor . . . güvensiz.

Ortaokul ve lise arasındaki yaz ve Aiden Navarro kampta. Herkes değişimlerden geçiyor - ama Aiden için risk daha yüksek. Arkadaşlıklarda gezinirken, zorbalarla uğraşırken ve Elias (düşünmeyi durduramayacağı bir çocuk) ile zaman geçirirken, kendini bir anda keşfetme ve kabul etme yolunda bulur.

Ödüllü yazar ve sanatçı Mike Curato, bu ilk grafik romanda kendi deneyimlerinden yararlanıyor, mizah, merhamet ve sevgi ile zor bir hikaye anlatıyor.

Mike Curato, Little Elliot serisinin yazarı ve çizeridir ve Worm Loves Worm dahil olmak üzere çocuklar için bir dizi başka kitabı resimlemiştir. Flamer, Mike'ın ilk grafik romanıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com