7 Nisan 2018 Cumartesi

MCPG Submission: THIS WAS OUR PACT

Yazar Ryan Andrews'un muhteşem çıkış romanıTHIS WAS OUR PACT!'ı sizlere tanıtmaktan memnunum.

Harry Potter filmlerinin yönetmen koltuğuna Guillermo Del Toro'yu koyacaklarını hayal et. Bu kitaptan aldığınız lezzet işte tam olarak bu olacaktır: gizem, şaşkınlık, sürpriz ve tehditlerin bir arada olması.

Kitabın ön metnini benden isteyiniz;







THIS WAS OUR PACT by Ryan Andrews
First Second; Mayıs 2019; 368 sayfa, Yaş grubu 10-14 Renkli

Ben'in yılın en sevdiği gecesi, kasabasının yanan kandilleri nehre atıp,  karanlığa doğru uzaklaşmasını seyretmek üzere toplandığı fener festivalidir. Ben ve arkadaşları her zaman fenerlerin nereye gittiğini merak ettiler. Bazıları sonunda parlayan balıklara dönüştüklerini ve yıldız olmak için gece gökyüzüne çıktıklarını söylüyorlar ... Ama bu doğru olamaz. Olabilir mi?

Ben sorunun cevabını bu yıl,   öğrenmeye kararlı. Ama ne olursa olsun, nehri sonuna kadar takip etme arayışında ona katılacak kadar cesur- ya da aptal olan tek çocuk ... Nate'miş meğer. Şu tuhaf  Nate. Hiç kimseye davet edilmeyen Nate. Nate o kadar tuhaf ki, hiç bir şey için davet edilmediğini bile fark edemiyor. Ben, buna tam olarak heyecanlanamadı. Ancak, mesafeli başlayan takım çalışmaları,kısa sürede gelişerek harikulade bir dostluğa dönüşür ve iki erkek bisikletlerini bir fenerle aydınlatılmış gece yolundan aşağıya doğru sürdüklerinde ve maceramız hiç olmadığı kadar gizemli ve çok daha daha gizemli bir yolculuğa dönüşür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com