25 Temmuz 2015 Cumartesi

LITTLE ROBOT by Ben Hatke

 LITTLE ROBOT by Ben Hatke ÜÇ Yıldızlı eleştiri aldığı  haberlerini paylaşmaktan heyecanlıyız!  Hareketli Bir dostluk hikayesi olan Little Robot dostluk kurmanın  keyfi  ve dostluk için verilen mücadeleler hakkında ve iyi ve kötü günde yanınızdan hiç ayrılmayan birinin ne demek olduğu hakkında.Ben'in yepyeni kitabı NOBODY LIKES A GOBLIN  ise 2016 sonbaharında yayınlanacak.

 “Young readers, and those new to graphica, will find the easy-to-follow illustrations, large borderless panels, and steady pace welcoming. VERDICT A pleasantly colorful adventure of discovery and friendship.”—School Library Journal, STARRED REVIEW

  Subtly inventive in both vision and execution, this one begs to be read again and again.” Booklist, STARRED REVIEW

 “ A sure winner!”—Kirkus, STARRED REVIEW


Size eserin konusunu kısaca özetleyim:Eylül 2015; 7x 9; 144 sayfa .; Yaş Grubu-6-9
Küçük bir kız ormanda  sevimli bir robot bulduğunda, bir düğmeye basar ve yanlışlıkla onu ilk kez aktif hale getirir. Artık, nihayet onun bir arkadaşı var. Ama büyük ve kötü huylu robotlar hain amaçlarını gerçekleştirmek için bu küçük robotu ondan geri almaya geliyor ve küçük kız sevimli mekanik arkadaşını kurtarabilmek için neler yapabileceğini göreceğiz!

New York Times çok satan yazarlarından Ben Hatke her yaştan okuyucularına hitap edecek basit, dostluk hikayesini hareketli ve  korkuların üstesinden nasıl gelinebileceğini çok sevimli bir şekilde anlatıyor.http://us.macmillan.com/littlerobot/benhatke

Yazarın diğer kitapları: 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com