4 Nisan 2014 Cuma

Love Like the Movies by Victoria Van Tiem

Italya : Fanucci / Leggereditore
Rusya : AST Yayıncılar
Brezilya : Verus Editora
UK:  Macmillan
Çek Cumhuriyeti : Mlada fronta
Slovak Cumhuriyeti : Fortuna Libri

Açıklama: Film Aşk gibiFilm Gibi aşk

Danışman: Jenny Bent
Cep, Şubat 2014. Kuzey Amerika.
UK:  . Macmillan İtalya ilk: . Fanucci / Leggereditore Rusya: . AST yayıncı brezilya: . Verus Editora CEK :. Mlada Fronta Slovakça: Fortuna Libri.        
El yazması MEVCUT.
 Kensington Shaw Tum, harika Bir İş, Muhteşem Bir nişanlı tamam, BELKI o TÜM YOKTUR vardir ... ıyı ettik. Hayatı dışarıdan Eklendi mükemmel Gibi gorunuyor imkb, içeriden o Ren işte (ona oh kardeş-in-law Kadar Eklendi mükemmel), bir, frenemy o TAMAMEN can Emin degil Bir sunak tapan Bir anne Ile Mücadele Çunku güven nişanlı o Eklendi gerçekten Seviyor Emin degil ettik. Onun Geçmişten Gelen Bir Adam onun ofisinde gosterir Zaman ONU TÜM dünya kaosa döner. Shane Bennett, ONU Üniversite Arkadaşı. Onu aldattığını GUN, ONU Terk İngiltere'ye Geri memleketi Evine uçtu, Eklendi gerçekten hacimdeki ONU soyluyorum Asla Kadar Onların İlişkisi, TÜM havai fişek Oldu depremler ettik ettik. 
Kensington o geçti Sandim, Yıl SONRA üzerinde AMA simdi Shane geri, onun zamankinden DAHA Iyi GÖRÜNÜMLÜ ona oo Eklendi gerçekten Hiç bilmiyordum Biliyordum düşündüm Geçmiş, kaldırıldığı soyluyorum ettik. Çalıştığı sirket mali sarılı oldugunu ONU Kurtarmak for tek Yolu Shane Bennett'in para ellerine Almak for ettik. En Iyi anları Bir reenactment ona katılmayı Kabil Ama'nın eger o devredecek tek yoludur Kensington sinemada Beşiktaş. Isteksizce, o romantik filmi sahneleri disari Hareket Eder o Shane for hissettiği sevgi Eklendi gerçekten kayboldu Asla ettik BAZEN kendinize sadık kalarak herkesi Memnun edemezsiniz Öğrenme anlamına gelir Yol boyunca keşfeder ettik.

 BT F * CKING lezzetli ... Ben kitap bitirdiğinde, kendimi Kenzi'de veda Etmek istemiyordu BULUNDU, Benim icin, o Iyi Bir ​​lanet Hikayenin isareti ettik. Okuma   Filmler Gibi Aşk , ben Tam Olarak ne ve İhtiyaç Vardi ben simdi Eklendi çok Okumak gerektiğini boyutu Doğru'nun beceriyormuş soyluyorum ettik. "  - Nikki Knepper , yazarı İçki yemin Moms A.Ş. 

" .!. Ben met hikayeyi Eklendi çok okuma Zevk Ben HEMEN HEMEN uyuyamadım, ağladım, güldüm Victoria Van Tiem izlemek for Bir yazardır O met tip Romanda Bir kazanan var, ben o Gelecek Ile geliyor ne Görmek for sabırsızlanıyorum ettik . " - Romantik Blog yorumlari

" romantik komedi filmleri hayranı iseniz, kitap bitmişti Ahir zaman, ben ağlama hem de oldu ... Bu Kitabı Okumak gerekir ettik Gülme O biten Bu Inanılmaz Bir kitaptı ... Mutlak Mükemmellik Oldu. ".  - Okuma Blog Ile Vurulmuş

"Love  Film Gibi  Eklendi çok Eğlenceli Yüz Gün for Iyi duygu uzerinde Bir aptal Gülümseme Ile Terk edecek Bir kitap A.Ş. Sızın gercekten 1980'lerde 90'larda met Büyük romantik komedilerinden Biri Gibi okuma İhtisas Grubu ettik... "  - Yüzer Yapraklar Blog

Victoria Van Tiem Hakkında DAHA Fazlası:
Victoria Van Tiem, onun kahramanı Gibi, pazarlama Bir galeri Sahibi Eski kreatif direktörü ettik, marka Geliştirme kökenli Bir ​​sanatçı ettik. Olan   Aşk Film Gibi   onun initial romanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İlgilendiğiniz takdirde bana yazınız.
aslikarasuil@gmail.com