3 Mayıs 2012 Perşembe

Beth Aines: STARRING JULES

Konusu renkli ve canlı Manhattan sokaklarında geçen, Los Angeles, Londra ve daha başka şehirlere gezilerle devam eden bu yepyeni gençlik dizisi, STARRING JULES sekiz yaşına basmak üzere olan bir kızın, heyecanlı büyük şehir maceralarını anlatıyor. Yazar Beth Ain, yıllarca başarılı Disney sitcomlarını "Beth Beechwood", mahlazıyla romanlaştırmış başarılı bir yazar. Bu onun ilk 7-10 yaş grubuna hitap eden kitabı olacak.
Things to Know About Me
by Jules Bloom
1. Ben bir omlet-ve-sütlü çikolata türü insanım.
2. Ben bir TV reklamında çıkmak için denemelere katıldım (keşke uzun boylu-buzlu bir içecek tipinden biri olsaydım)
3. Şu anda en iyi arkadaşlarımın arasında duruyorum.
4. Seçmelerin bir felaket olmasından endişeliyim. (# 1 ve # 3 bakın!)
Jules, ÖMÜR BOYU FIRSATI kimseye kaptırmak istemiyor, bunu elde etmek için herkesten yardım istemeye kararlı - hatta eski en iyi arkadaşı şu ukala dümbeleğinden bile! Sınıfa yeni gelen şu sevimli kız, onun en iyi arkadaşı olsa...
STARRING JULES önümüzdeki bahara Scholastic yayınevi tarafından yayınlanacak. Scholastic yazarla şimidlik dört kitaplık anlaşma yapsada dizide daha çok kitap olacağını düşünüyoruz.